Alla inlägg den 11 december 2012

Av Carina Andersson - 11 december 2012 22:30

Du får gärna komma hem till mig om du får det tråkigt i Stockholm;))))

Av Carina Andersson - 11 december 2012 22:22

I morse gick jag min lilla "tända" runda med alla fina ljusstakar. Mossig och trött närmar jag mig köket och tänder en av mina favoriter och POFF, så gick den hädan;((( Orkade faktiskt inte bry mig utan bara konstaterade att jag köper YTTERLIGARE en ny ljusstake och Gud vet inte vilken i ordningen.....Ja, jag vet att man kan köpa nya lampor men jag orkar inte kladda mer med den skiten;(
Annars en bra dag på jobb, tog bild från avdelningen tidigt i morse. Mysigt!
Fina Wilma börjar bli riktigt bra! Hon är ettrig mot Bettan som inte är sen på att hänga på, när det är bus;)
Ridit Amy ikväll och hon kändes så fin! Jag uppskattar också all den sociala gemenskapen i stallet. Visst, det hade varit billigare att ha hästen hemma, om man nu kunde det, men jisses, så trist det hade varit!! Halva nöjet är att träffa alla och snacka en massa häst, man peppar varandra och hjälps åt!!
Nu har jag värmt mig med Glögg!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards