Alla inlägg den 25 december 2012

Av Carina Andersson - 25 december 2012 23:08

Nu så äntligen kan jag lägga in lite bilder från julafton samt från vår promenad juldagen.
Håll till godo;)

Carina

Av Carina Andersson - 25 december 2012 21:02

Som jag skrivit tidigare så firade vi julen hos My och Rickard. Detta var första julen utan Mathias, som valde att fira jul tillsammans med Sofies familj. Konstig känsla och lite tomt men samtidigt så gläds man på deras bekostnad, att de haft bra och det är väl bara att vänja sig;)) Vi har haft det väldigt "förspänt" tidigare år, då vi kunnat fira jul tillsammans både Bosses och min familj.
Hur som helst så åkte vi iväg med två bilar fullproppade med mat, julklappar oss själva och ja......fem hundar:))
My och Rickard hade dukat så jättefint och med lite annorlunda duktillbehör från när de var i England och allt såg så inbjudande ut!! Där var också den fina julgruppen som My gjort till oss samt en ask choklad. Det är sådant, det där lilla extra, som gör att man känner sig så välkommen!
Hundarna har skött sig allesammans och de fick också en massa julklappar;)
Vi sov över och när Bosse och jag kom upp på ovanvåningen och gästrummet så stod det två fint bäddade sängar med varsin liten extra present till! Så himla söt och fin gest!!
Idag på morgonen var vi ju "tvungna" att äta gröten som vi inte orkat äta, kvällen innan;))
Mmmmm, ris a' la malta med varm saftsås till frukost!!!!!
Jag hjälpte My i stallet och sen tog vi en härlig tur i skogen. Därefter blev det filmtajm med lite godis för att sen hugga in på omgång två av julmaten;)) En massa ätande men väldigt gott och väldigt mättande!!!
Nu är vi åter hemma och efter att ha gett hundarna mat och packat in från bilarna så ska vi inta soffa mode, dricka kaffe och titta på film;)
STORT TACK, än en gång My och Rickard för en mycket trevlig jul!!!

Carina
P.s Bilder kommer!

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards