Alla inlägg den 13 december 2012

Av Carina Andersson - 13 december 2012 20:34

Men det kan ju inte stämma.........hur kan jag varit gift i 26 år om jag inte är mer än 25;)) Fast det är bara att inse att tiden går så otroligt fort!! My var bara 8 månader när Bosse och jag gifte oss och hon hade en jättesöt, mörkröd sammetsklänning, dagen till ära!
Jag har fått fina blommor och en liten ask med fin choklad!
Jag har också fått se Luciatåg, ett gäng med duktiga tjejer och killar från Spykens gymnasium och de var jätteduktiga!! De kom och lussade för de gamla på det boendet jag arbetade idag och jag kom på mig själv, att jag blev rörd...
När jag slutat åkte jag till My och agerade doggy walker och hästskötare. Solen sken och idag kom ajfånen till sin rätt;))
Åkte ut till Amy som fick vila idag.
Nu ska jag försöka kurera min förkylning, mår inte alls bra och hoppas det känns bättre i morgon!
Men innan dess ska vi äta lussebullar och dricka lite glögg för att fira vår dag!!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards