Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Carina Andersson - 9 maj 2013 22:44

Valparna har, alla tre passerat tre kilos sträcket! I morgon blir de tre veckor!! Jag skulle inte vilja vara Wilma nu för de liknar små vampyrer med alla sina små tänder;) De har blivit avmaskade idag och till helgen är det dags för smakportioner av nötfärs. Avmaskningen gick smidigt tillväga med hjälp av en pasta som relativt lätt kunde appliceras i kinden. Det grimaserades en del samt smaskande med de små tungorna;)

Idag har jag, mamma och Betty varit runt på flertalet kyrkogårdar och tänt ljus för våra anhöriga som vi mist. Det finns ju, helt klart roligare saker att hitta på tillsammans då det väcker så mycket känslor inom en men samtidigt har vi haft en bra dag och lyft fram många fina minnen.
På kvällen åkte jag till stallet och red en härlig runda på Amy. I morgon ska jag köra ner henne till veterinären för vaccinering. Har också förvissat mig om att mina tävlingskläder fortfarande passade, vilket är angenämt;)

På Kristi Flygare för tre år sen var Bosse och jag i Stockholm hos Malin och hämtade hem en viss Wilma;)) Snacka om att tiden går FORT!! Det är också tre år sedan som vi drabbades av att blixten slog ner i vår trädgård, 25 meter från där jag satt och som ledde till att det började brinna från telejacket i vårt sovrum..........Och idag har det ju åskan "hängt" i luften;((

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards