Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Carina Andersson - 21 maj 2013 00:11

Puh, i morse var det slitsamt att få upp ögonen;( Det blev ju en sen kväll igår för jag ville så gärna lägga ut de nya bilderna på valparna! De små liven är inte helt lätta att fotografera och tillika ska ju bilderna sorteras och redigeras men bara resultatet blir bra, så är det helt i sin ordning;)
Idag har vi fått gjort en massa här hemma, det är ju en del som har fått stryka på bakfoten;) Kanske beroende på en liten trio som kräver en del;) Idag har de fått lyssna på min spel lista från Spotify under tiden som jag städat! Jag vet inte om det var spel listan som sådan eller om det var min sångröst för den blå hanen stämde upp i något sorts ylande;))
Jag har för övrigt tagit det första steget till ett sundare, lite lättare liv, åtminstone kilomässigt då jag köpte ett par löparskor idag! Säkert kommer det, stundtals att vara skitjobbigt men nu måste jag verkligen ta i tu med det här!! Jag tänkte ta med mig Bettan som moraliskt stöd;))
På kvällen åkte jag ut till Amy och joggade/gymnastiserade henne på utebanan. Hon har vilat två dagar men kändes så otroligt fin;) Det är kanske det man ska göra.........vila sig i form;))
Bitte och Christel anslöt på sina hästar och jag passade på att fota!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards