Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Carina Andersson - 22 maj 2013 23:43

Jag har ju gått en längre tid och varit så ofantligt trött;( Trodde det var någon form av vårtrötthet eller annat mög men nu har jag fått förklaringen..........en REJÄL förkylning!! Vad som är positivt med att ha ett näsflöde likt en fontän, är i alla fall att "skiten" kommer ut!! Inte fullt så trött längre fast förkylningen i sig, tröttar;( Jag kurerar mig friskt med Ipren, nässpray etc och förhoppningsvis är man snart kry igen!!
Jag har tränat Amy för Carina i kväll och det gick bra;) I häst kalendern står det programridning i stallet på lördag och sen har jag anmält oss till två tävlingar. Det ska bli skoj att komma ut och tävla igen!
Jag längtar också till hundutställningar! Sist vi ställde ut, var ända sen Göteborg och det var i februari!

Valparna har nu passerat 5 kilos sträcket och äter med god aptit;) Wilma ger, som pliktskyldigast, dem en liten slurk, då och då men nu känns valparnas tänder allt med och jag förstår henne.........jag skulle INTE vilja amma dem!! Det är små pirayor;))) Tänk er själv.......en pälsbeklädd piraya på 5 kilo!!!!!!
Däremot går hon gärna upp i valphagen och myser med dem och hon är otroligt tålmodig då hon tillåter dem krypa halvvägs in i munnen på henne eller hänga i öronen;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards