Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Carina Andersson - 12 maj 2013 23:33

I dag skulle jag ju lägga ut de senaste bilderna på valparna men då de var överlagda till datorn och redigerade så skulle jag skicka upp dem mot servern och upptäcker att jag inte har något nät på datorn;( Till på köpet har jag haft världens huvudvärk, troligen migrän då det inte hjälpte med värktabletter så det var extra irriterande att jag inte fick rätt på det, när jag hade lovat!
Om det är till någon tröst så var bilderna fina och jag ska försöka igen, direkt på morgonen i morgon! Hädanefter kommer jag publicera bilderna både i valparnas galleri på hemsidan samt på Bloggen.
I dag har Bosse byggt upp en ny valphage, modell större, i vårt vardagsrum. Planen är att de ska vara där på dagtid för att på så sätt, se dem andra hundarna samt bli vana vid diverse vardags
sysslor och ljud. På natten sover de med oss. Jag vaknade strax innan sex i morse av lite gnällande och då var det blå hane och tiken som rymt;) Sedan rymlingarna var infångande (vilket var tämligen snabbt gjort) så kunde jag sova en timme till. Jag skulle ju följa med Anna och hennes häst Britta på dressyrtävlingar i Eslöv. Vi hade en riktigt bra dag med soligt väder och mycket häst!!
Amy vilade idag och hade det skönt i sin hage;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards