Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Carina Andersson - 15 maj 2013 23:07

Onsdag är lika med träning med Amy för Carina och så himla roligt det är!!! Jag hade kunnat träna med oavkortad intensitet om Carina alltid satt där på läktaren och coachade!! Det som man själv kan sitta och slita med så man blir blå i huvudet av, så får man "bara" lite instruktioner av Carina och vips, så går allt med en sådan lätthet;)) Det är en tränare som kan ta fram det lilla extra hos varje ekipage!! Du är guld värd, Carina!!!

Annars har jag inte gjort några högvarv idag........Jag tröstar mig med att jag har semester och jag är ju trots allt, extra mamma för valparna;)) Wilma matar och jag myser;) Skämt åsido, Wilma är så otroligt duktig mamma!
Wilma och Bettan har lekt i trädgården tillsammans idag och så roligt dem tyckte att det var!!
Valparna leker och busar allt mer och de finner det lika roligt att leka med sina leksaker som att strimla tidningspapper!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards