Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Carina Andersson - 26 maj 2013 22:25

Idag har vi haft besök av Anette, Rolf och Sebastian som blir lyckliga ägare till en hanvalp! Tur att vi inte har mer än tre valpar, då vi skulle få problem att kontrollräkna dem när de förväntansfulla ägarna åkte hem igen;)) Skämt åsido men det är klart att man längtar tills att de äntligen får åka med hem!!! Själv får vi passa på att njuta av dem ett tag till!
Det är inte utan att jag avundas er alla, som har en härlig tid framför er!!

På eftermiddagen trotsade jag regnet och åkte till Amy. Jag passade på att rida ut mellan skurarna och både jag och Amy njöt. I morgon får hon vila då jag börjar jobba;( Nu har jag ju haft min sommarsemester...........Nåja, det blir nog bra att komma igång igen;)
I kväll har vi haft alla barnen med respektive hemma och vi grillade. Vi hann också med att spela ett jätteroligt sällskapsspel som heter Ryktet Går!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards