Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Carina Andersson - 11 maj 2013 23:42

Jisses, vad valparna är "goa" nu!!! Jag kan sitta hos dem i evigheter och de är hela familjens mittpunkt! Ibland sitter dem bara och tittar på en med sina underbara ögon, i bland ska det snurras runt eller springas;) Fortfarande är det väldigt okontrollerat men de försöker! De leker/biter rätt mycket med varandra och ibland ser man hur de nästan samlar sig för en "attack";))
Nu syns garnityret med, samt KÄNNS;)) Idag fick de smakportion av nötfärs och de blev helt i sitt esse!! Helt klart ett "måste" då vi ska fotografera dem, stående i profil!
I morgon ska jag lägga ut nya bilder!

I går körde jag Amy till veterinären för vaccinering och därefter tog jag hem transporten för rengörning. Det blev högtrycksspolning samt tvättning, både in och utvändigt och resultatet blev be skinande ren transport. Skönt!!
Idag har jag badat och fönat Betty och det var inte dem små mängderna med päls som åkte av! Den stora fördelen är, dels att hon är ren och fin samt att vi slipper en massa onödigt hår inne!
I morgon ska jag följa med Anna och hennes häst på tävling!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards