Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Carina Andersson - 25 maj 2013 22:44

Så, var det äntligen lördag och dags för programridningen! Hade ställt klockan för säkerhetsskull för jag ville vara i stallet i god tid. Det är lite typiskt mig men jag har hellre lite plusmarginal så jag slipper stressa men det slutade med att Amy fick vänta i stallgången tills det var vår tid att värma;)

Själva uppvisningen gick väl rättså hyffsat med tanke på att vi inte varit ute och tävlat på nästan ett år. Fortfarande en hel del att finslipa på, bland annat på kommunikationen mellan Amy och mig samt bärighet. Däremot tyckte jag att det var toppen att Carina nu fick se, det som annars händer på riktig tävling! På det sättet kan vi träna på dem bitarna som brister.

Jag vill passa på att tacka Carina o Christian för en trevlig dag samt en god fika!! Kanske är det något vi hinner att göra en gång till, innan årets slut?

Jag hade med mig kameran och passade på att ta en hel del bilder.......strax över 100 stycken:) Med andra ord blir dem inte redigerade i kväll men det kommer! 


Valparna har varit ute en liten runda i trädgården i eftermiddag;) Hoppas på stabilare väder nu framöver så att de kan vara ute allt mer! 

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards