Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Carina Andersson - 20 maj 2013 00:26

Det börjar bli ett fortlöpande mönster, det här med sena, mitt i natten bloggande;) Sista veckan på min semester är påbörjad och vad ska jag säga.........Det har gått alldeles för fort (som alltid) och oförglömlig!!

Idag har jag, Anna, Emma samt hästen Britta varit i Viarp på dressyrtävling! Roligt att du uppskattar att jag följer med och tack än en gång för en trevlig dag samt fika! Nästa gång siktar vi väl på att ha två hästar med oss:)))

Sverige är på nytt Världsmästare i ishockey!!!!! Vem hade trott det??? Men Gudarna ska veta att jag och naturligtvis så många andra hoppades på det!!!!! 

Och bilderna jag lovade.......Japp, nu ska ni äntligen få ta del av dem goa nallebjörnarna!!!

Jag ska koppla ner datorn, samla ihop lite valpar och gå och lägga mig;)

Natti

Carina



Hm, vad ska vi hitta på



Motstå dessa ögon om ni kan  

 


Här är det en som tränar utställningspose


 


Mycket att titta på


 


 Världen är så stor


 


Gröna hanen


 


Grön hane igen


 


Linslus;)


 


Busar


 


Fin


 


Jag kan också stå fint


 

Alice



 


Alice igen


 


Det är bra med mamma


 


Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards