Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Carina Andersson - 3 februari 2013 20:51

Finns det nån möjlighet att man skulle kunna vara gift med så många olika så att man efter behov, skulle kunna plocka fram den bästa, för just ett specifikt behov?? Just nu har jag i alla fall STORT behov av både en rörmokare samt en snickare!!! Stopp i toaletten och båda vaskarna;(( En dörr som kärvar och, ja..........
Jag skulle också behöva en läkare med extrema kunskaper om migrän, då jag, naturligtvis, inte blivit av med huvudvärken;(
I förmiddags var jag nere i skogen med Wilma o Bettan. Vädret var skönt och vi träffade på många som undrade vad det var för ras och ville klappa. En man ( tror inte att han var något av ovanstående) tyckte sällskapet var så trevligt att han gick med en längre stund;)) Tjejerna träffade även på en Golden hane på 11 månader som de tyckte var spännande;)

Åkte till stallet och red Amy. Det blev en timmes tur men i lättare tempo och form, då hon inte gått på någon dag.
Körde och handlade och hittade så underbart söta, små garnnystan i olika färger, perfekt till valparna! Kom på en briljant idé om att jag kanske skulle kunna sticka halsband till dem små! Hela 4 maskor blir det på stickorna;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards