Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Carina Andersson - 5 februari 2013 21:30

Sent publicerat men en härlig bild som jag tog på My Dog i januari! Den lilla tjejen med härliga afghanen får nästan tala för sig själv;)
Jag fick tillstånd av mamma samt "stormatte" att dels fota samt publicera bilden på min Blogg

Carina

Av Carina Andersson - 5 februari 2013 20:17

I går körde jag till Lund och träffade prästen. Det var en jättefin, lite nyare kyrka men som ändå upplevdes som personlig. Vi gick igenom själva upplägget på begravningen och valde psalmer. Jag har känslan av att det blir ett ljust avsked där betoningen kommer att ligga på de glädjeämnen som varit och att man lyfter fram det. Men fy, vad det är känslomässigt jobbigt! Jag var osäker på melodin på en psalm och det räckte att prästen bara nynnade den och att man läste texten för att tårarna hotade att tränga fram;(

På kvällen var jag och klippte mig och fick nya slingor, skönt! Praktiskt med kort hår men jobbigt när det är, typ, en cm för långt!

Idag har jag hittat den där mannen i mitt liv, som hade yrket av avloppsrensare;) Eller rättare sagt; Ej mannen för mig men stoppet är borta;)))

Inget nytt på löp på Wilma men det är bara en tidsfråga!!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards