Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Carina Andersson - 23 februari 2013 00:30

Ja, som det kan bli om man inte är snabb nog att blogga innan 24:00;) Så bara så ni vet, det är fortfarande fredag!
Marcus har blivit klippt idag och jag fick också ringt till bilskolan, så nu ska vi bli fattiga på ett par tusen, i handledarutbildning! Jag tycker däremot att det ska bli skoj för Marcus, att han äntligen ska få börja övningsköra! Själv känner jag mig lite sugen på att åtminstone ta det där utökade B körkortet så att vi kunde dra hästtransporten med Bosses starke bil.
Nåväl, efter klippningen körde jag till en djuraffär och skulle kolla på koppel till tjejerna. Betty fick följa med in och hon blev snabbt medelpunkten för allmänt gos och kel;)
Anledningen till att jag skulle kolla på koppel var för ett av våra fina läderkoppel helt plötsligt small rakt av! Inte för utan att man blir lite olustig till mods........tänk om det hade hänt ute bland trafik......
Jag har annars varit så himla nöjd med de här kopplen, inköpta av Swede Sun Marketing AB på Växjö utställningen i fjol. Hur som helst så bestämmer jag mig för att ringa till företaget när jag kommer hem och vilket positivt bemötande jag får!! En av ägarna ber mig bara fotografera kopplet och maila det, tillsammans med adress, så skickar de ett helt nytt!! DET kallar jag SERVICEMINDED och det är sådana företag man ledigt rekommenderar andra folk att handla hos!!
Jag bestämde mig även för att ringa till MR koppel och beställa två koppel med expander, till våra skogspromenader!
I kväll har vi haft en mysig kväll med grillade hamburgare. Sofie hade bakat en god kaka till kaffet och sen spelade vi Phase 10
I morgon ska jag inhandla nya byxor och undrar om de har kvar den affären i Malmö som då hette, det så nu, passande namnet för mig........( läs det på skånska) Run o Go;)
Eller så har kanske friluftsfrämjandet ett tält till övers..........

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards