Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Carina Andersson - 11 februari 2013 20:48

Ja, nu börjar det närma sig........och om jag ska citera en viss, känd person så vill jag bara säga;
Att mina känslor är all over the place!
Det som varit en önskan, dröm i så många år är nu snart på väg att gå igenom och det är inte förutan att det känns pirrigt så här, nära inpå!
I eftermiddags körde jag till Forex i Lund och fick växlat. Euron var inte direkt billig eller så var den svenska kronan inte så stark.
Jag har också ridit Amy idag och det är nog en syn för gudarna när jag sitter och pratar/tränar mig själv när jag rider..........ner med halsen, muskeln ska synas, slappna av, jobba med bakbenen, räta på mig, spänn magen etc, etc
Om man nu ska hålla reda på alla dessa saker OCH rida samtidigt, då undrar jag bara: Hur sjutton kan killar klara av detta????;)))
På kvällen var jag och tittade på samt lärde mig mer om dressyrens ädla konst, då Carina hade träning på Rönneberga. Alltid lika inspirerande!!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards