Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Carina Andersson - 8 februari 2013 20:11

Som sagt så har vi nu sagt farväl en sista gång till morbror Hasse;( Begravningen ägde rum i Maria Magdalena kyrka i Lund, en liten nyare kyrka men så oerhört fin samt personlig. Akten blev som jag planerat för; ljus och där allt det positiva lyftes fram. Sångerna, solo, var bland annat Bridge of Trouble Water samt Ta mig till havet......Solen tittade fram bitvis och lyste in, lite högtidligt genom takfönstren och alla dessa fina blommor! Utgångsmusik, framfört på orgel var Somewere over the rainbow. Jag avslutar mitt inlägg med en bön, Hasses bön, som han bett många gånger, närmare i tjugosex år.
"Gud ge mig Sinnesro
att Acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
och Förstånd att inse skillnaden.

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards