Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Carina Andersson - 9 februari 2013 19:50

Ja, eller rättare sagt två av dem är totalt "panndöa" just nu;(( Visst, inte lätt för dem när vi har löptikar här hemma..........MEN ändå!!!! Jag tror däremot att DEM tycker jag är helt galen, att jag ska åka ända till Holland för att para när de är väldigt frivilliga på att ställa upp;))) Nära och helt gratis!!
Kanske inte den kombinationen jag tänkt bara..........
Undrar hur valparna skulle sett ut??? Ståöron hade ju bara varit perfekt för det ratar man ju på collie men en tredjedels tipp på en Vit Herde hade ju inte varit det optimala..... för att inte snacka om den smala, långa nosen på en Herde??? Fast en sak kan man ju vara enig om; De hade ju verkligen blivit LÅNGHÅRIGA i alla fall;)))

Jag, Wilma och Bettan rymde ner till skogen i förmiddags! Så skönt!!! Jag fotade Wilma på stubben och försökte få Bettan med på ett hörn men hon var inte så medgörlig;) Jag hade tänkt mig henne, sittandes bredvid men då la hon sig......Okey, ligga är väl ok men då jag kallade på dem, för att få lite uttryck så hade jag BÅDA hos mig i stället;))
Senare på eftermiddagen åkte jag till stallet och mockade och red. Härligt!!
Nu är maten nere, kaminen har snart slocknat och jag känner mig nöjd med dagen!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards