Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Carina Andersson - 24 februari 2013 16:54

Naturligtvis så ska Suss o Lall också vara med på bild!

Av Carina Andersson - 24 februari 2013 16:46

I går tog Bosse och jag en runda ner till skogen men hade vi vetat att det skulle vara förenat med livsfara, på grund av all is, då hade vi nog valt en annan runda! Bosse gjorde en Anja.......dvs flög en "snygg" vurpa, plask pladask på mage, med andra ord en säl;) Vis om att han inte skadat sig så fick jag ett gott skratt.........jag vet inte, men det blir väl nåt hysteriskt mellan chock, rädsla i kombination av att det faktiskt såg väldigt roligt ut. Lite senare var det min tur men inte fullt så dramatiskt;)
Det blev inte, av naturliga skäl, en så där njutbar runda då man hela tiden gick och spände sig.
Efter skogsrundan åkte vi till stallet och sen hem och fikade. Jag körde till Center Syd för jag skulle hitta något snyggt att ha på mig, då vi var bortbjudna på kvällen. Vi var nämligen bjudna till våra goa vänner Suss och Lall och tillsammans med Hanne och Magnus, ett annat mycket underbart par, så hade vi en otroligt rolig kväll med mycket god mat och dryck! Det var längesen vi sågs så vi hade mycket att ta igen;)) Huvudrätten bestod i en gryta gjord på älg och dovhjort och det smakade ljuvligt!
Vi var inte hemma förrän 02:30 så det blev inte många timmars sömn;)

Idag har vi haft ett trevligt par här hemma som ville träffa Wilma och Betty, till tjejernas stora glädje då de blev klappade och pysslade med, helt i fokus;))))
Vi åkte upp till stallet och gjorde vid Amy och nu är det skönt att hålla söndag! Det känns lite slitet i både knopp och kropp........säkert åldern;)

Carina
Bifogar lite bilder, tagna i helgen

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards