Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Carina Andersson - 20 februari 2013 23:57

Även om jag sovit gott i hotellsängen så var det INGET, jämfört med min egen säng! Det enda "störningsmomentet" var den hemvändandes mannens snarkningar;(
Det enda jag inte saknat under den tiden han varit borta...En timmerbil låter definitivt mindre!!
Jag och vovvarna har haft en riktig slappedag och bara haft det mysigt!
Vädret har varit kallt, grått och lagom trist. Det värsta just nu, är all is som ligger förrädiskt, lite här och där;(
På kvällen åkte jag ut till Amy som blev glad över att se mig, ja, eller rättare sagt morötterna jag hade med mig;) Hon hummade och tuggade om vart annat! Jag åkte med Carina och Zandra som skulle till en Pay And Ride tävling i Viarp och sen var Carina snäll och bjöd på kaffe och dressyrträning;)
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards