Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Carina Andersson - 27 februari 2013 22:43

Denna bilden skulle ju också vara med på mitt tidigare inlägg!

Av Carina Andersson - 27 februari 2013 22:38

Förmiddagen spenderades likt gårdagen, i ett lite slappare tempo och favoritprogrammen kunde avnjutas i soffan:)) På eftermiddagen började solen titta fram och Mathias, jag och tjejerna åkte ner till skogen och gick en skön långpromenad! Bilder nedan!
På kvällen åkte jag ut till stallet och red. Idag åkte kandaret på;) Bitte hade med sig jättegod morotskaka och kaffe för hon har varit så duktig och klarat teorin till sitt E körkort! Grattis Bitte och tack än en gång för det goda fikat!!
Vidare tycker jag att det är jätteroligt att Bloggen följs och läses av allt fler! Denna månaden toppar flest besökare sen starten 2010!!! Akta dig, Blondin Bella, vi kanske blir en konkurrens kraftig motståndare;))
Igår såg jag en trevlig film som jag kan rekommendera, lite eller ja, rättså förutsägbar men ibland behöver man bara vila ögonen på något lätt och romantiskt! Filmen hette How To Fall In Love.
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards