Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Carina Andersson - 13 februari 2013 17:27

Idag när jag kom hem efter mina uträttade ärenden så uppmärksammade de medföljande hundarna, Wilma o Bettan att där varit någon i trädgården.........Det snusades och gick runt och de busade inte som de brukar göra och visst, där hade varit någon! Nämligen ett blomsterbud! På trappan stod där en liten vit papperskasse med blommor från min käre, omtänksamme man!!! Där var också en liten nallebjörn och en liten ask choklad! Som pricken över i:et, ett kort där han meddelar att han älskar mig och önskar mig lycka till på min resa!!! Ett stort tack Bosse, puss o kram men jag behöver inte blommor........bara dig!

Killarna och jag firade med pizza..........ja, den samme men jag slapp åka dit idag, det var Mathias som fick "äran" idag!
Jag har det mesta på "banan" nu och nu närmar det sig med stormsteg!!!
Jag önskar er alla en riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag och jag vill speciellt tacka Carina med personal som är snälla och passar Amy till mig! Du belönas med svart guld, Carina;)))
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards