Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Carina Andersson - 25 februari 2013 20:30

De är verkligen inte mina favoritdagar men antar att de behövs för att det ska bli fredag;) Skämt åsido! Visst finns det alldeles förskräckligt bra måndagar men man är väl bara lite allmänt "knäckt" över att ytterligare en helg passerade allt för fort;(
Jag åkte tidigare till stallet idag och hade trevligt sällskap i egenskap av Carina, Zandra och Anna! Amy fick en efterlängtad ridtur och det var härligt att återigen sitta till häst! Amy har fått stå, lite ofrivilligt med tanke på Hollandsresan och sen hade vi världens inlandsis att ta hänsyn till;( Nu får vi börja tänka framåt igen och träna på kondition, stärka muskler etc......
Jag själv har testat plankan idag, övervakad av mellansonen och de sista sekunderna så dallrade det mesta..........Men himlar, det kan nog göra susen på magmuskulaturen!!
I går kväll såg Bosse och jag två väldans bra filmer som jag varmt kan rekommendera! Det är absolut inte några nya filmer men det gör ju inte dem mindre bra;) Den ena, Niceville som handlar om de färgades arbetsförhållanden i den amerikanske södern under 60 talet. Den andre är Mona Lisas leende med Julia Roberts, vilken jag förmodar, inte behöver närmare presentation:)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards