Alla inlägg den 17 april 2013

Av Carina Andersson - 17 april 2013 20:14

Så perfekt!! Att vakna upp efter en god natts sömn och låta tanken långsamt sjunka in att man är leeeeeeedig!!!!!! Nu behöver ni inte bli alltför avis på mig, för när ni sommarsemestrar, med allt vad det innebär så jobbar jag;( Men det är NU jag är ledig och då tänker jag NJUTA!!
Dagen började bra, åt frukost med mannen ( som fortfarande är väldigt förkyld) och därefter åkte jag till stallet;) Jag tog ut Amy på en härlig tur i det underbara vädret. Inte riden på så många dagar, pigg och alert men ändå så trygg!! Jag är överlycklig att jag faktiskt kunde rida, på grund av ryggproblemen de senaste dagarna!
Efter stallet åkte jag och handlade och sen hem och lagade till fläskpannkaka.
I kväll ska vi se en av filmerna som jag beställde och till kaffet blir det en kaka med banan och havregryn som smakar som friterade bananer. Serveras varm med glass till;)

Carina

Av Carina Andersson - 17 april 2013 00:15

NU är äntligen alla mina sex kvällar i raken avklarade!!!!! Till och med ryggen känns lite bättre ikväll;)) Kan det bero på att jag nu ska vara "ledig" i fem och halv vecka;))))
Tanterna som jag gått till har uppskattat kontinuiteten och lyckönskade mig vilket kändes väldigt bra!! Feedback samt lön ger jobbet guldkant!!
Nu hoppas jag kunna rida i morgon........spännande att se om man kommer upp, respektive ner från hästen.......
P.s Så grönt allt börjar bli och alla blommor som frodas i värmen!! Idag såg jag till och med en nyckelpiga;))
Stackars mannen är fortfarande förkyld;((
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards