Alla inlägg den 23 april 2013

Av Carina Andersson - 23 april 2013 19:50

Nu har jag lagt upp en liten video på valparna, två dagar. Länken till filmen finns kopplat till den senaste bilden under Valpsidan, på hemsidan www.pocketbay.se och jag tror ni kan behöva högerklicka för att sen välja öppna i ny flik. 

Jag antar att ni återkommer med besked om ni inte kan se filmen;))


Carina

Av Carina Andersson - 23 april 2013 12:18

Så, då har jag kunnat lägga ut lite nya bilder på dem små! De nya bilderna samt de andra, som redan blivit publicerade, finns att se under fliken valpar på hemsidan. Där kommer jag även lägga information, viktschema med mera.

Visst, några bilder måste vi ju ha med på Bloggen!

Carina

Av Carina Andersson - 23 april 2013 00:54

Jag hade tänkt att jag skulle uppdatera hemsidan och lägga upp lite nya bilder på valparna men vi har en katastrofalt dålig bredbandshastighet;( Så kvällstid då alla andra, läs söner, är uppkopplade och spelar, chattar etc......ja, då kan jag, som är med och betalar till det, glömma att man har en chans;(
I morgon är jag ensam "drottning" här hemma så då är det JAG som äger nätet;))
Det är inte för utan att jag kom att tänka på det hederliga modemets tid........Vårt första vi hade och då var det, en mer eller mindre sensation låg på en hastighet av 28,8 mbs.)))))) För att inte snacka om oljudet dem höllt.......först ett skrapande/raspande ljud för att sen åtföljas av öronbedövande pip som säkert i sig, bidrog med att försäljningen av revaxör minskade radikalt då eventuella proppar löstes upp av oljudet!!

Annars har jag haft en bra första semesterdag!! Bebisarna växer och frodas;)
Men nu är det dags att sova, klockan är nästan 01:00
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards