Alla inlägg den 20 april 2013

Av Carina Andersson - 20 april 2013 22:47

Ja, nu är det som att vara mamma på nytt igen;) Man är totalt UTMATTAD men så oerhört lycklig!! Ingen kontinuitet med nattsömnen och inga sovmornar etc men jag skulle, för mitt liv, inte vilja byta;) 

De små äter bra men är för säkerhets skull vägda två gånger idag. De har gått upp bra i vikt;) Där finns ju gott om plats i matbaren, ingen trängsel precis! I mellan åt låter deras gnyende redan som små skall;) Och ett par av dem har jag sett  klia sig;) 

Wilma är duktig med att hålla dem rena. Små valpar kan ju inte kissa eller bajsa, per automatik, så att säga, så tiken slickar/masserar deras magar så de, på så sätt kan sköta sina behov. 

Tidigare idag tog jag Betty och Easy ner till skogen så att de fick lite egentid med matte. 

Jag antar att ni vill se lite nya foto, så varsågoda!


Carina



En stolt mamma med sina bebisar



Så fina! 



Tiken


 


Pojkarna


 

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards