Alla inlägg den 30 april 2013

Av Carina Andersson - 30 april 2013 22:50

"Firades" i stillhet (som alla andra högtidsdagar, numera) med familjen. Absolut inte något fel i det men det är märkligt hur man ändrar sina priorieteringar, allt eftersom åldern (och förhoppningsvis mognaden) ökar;)) 

I dag har jag klippt valparnas klor för första gången;) Det gick bra men det gäller att passa på när de nyss har ätit och är lite "summa"!

Jag har redigerat de senaste bilderna och dessa ska läggas in på Valparnas sida på hemsidan. När man umgås så mycket med de "små" liven så upptäcker man ständigt nya förändringar/utvecklingen som sådan. Nu börjar de använda sina bakben mer när de tar sig fram och jag har också märkt att de knyter an mer till oss också. De suttar/smakar gärna på oss. Vilken ynnest det är att få uppleva/följa valparna! Wilma är, som jag nämnt tidigare en super duktig mamma och hon tycker själv att det är roligt när vi ockuperar oss i valplådan tillsammans med henne o valparna;))


Jag önskar er en trevlig första Maj!!!


Carina


Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards