Alla inlägg den 24 april 2013

Av Carina Andersson - 24 april 2013 21:47

Då har jag ändrat på upplägget på valpsidan.......IGEN! Jag tyckte inte riktigt om upplägget med bilderna i tabellform och valde att lägga dem i bildspel i stället. Det var läääääänge sen jag arbetade med det programmet och jag höllt på att bli gaaaaaalen innan jag, till slut, äntligen fick rätt på det!! 

Ett annat program, ja eller App som jag fick till mig häromdagen var CandyCrash Saga........Visst, roligt men också så frustrerande när man inte får rätt på det!!!! Skitjobbigt när man fastnar på en bana, åter och åter igen men sen, likt förb......at så kan man inte sluta spela;;))

Jag vill föresten passa på att gratulera Mathias till att han klarade sin läkemedelstenta!!! STORT GRATTIS!!!


De senaste två nätterna har jag inte sovit för många minuter........Var jag verkligen så här hönsig samt så oerhört trött för 18 år sen när Marcus var bebis????  


Wilma är oerhört duktig, kärleksfull mamma! Vi är så stolta över henne! Hon tvättar, masserar valparna med stor omsorg. Den lilla tiken passade på att kissa på mig idag;) Jag satt nämligen och höllt i henne då Wilma stimulerade att det var dags att kissa......

Hon ligger numera inte i valplådan hela tiden utan skiftar med det svala golvet eller i vår säng. Hon har lärt sig skillnaden på valparnas pip, respektive behov då hon mycket väl kan vänta ut dem. När de går upp lite i varv, då är hon där på studts!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards