Alla inlägg den 26 april 2013

Av Carina Andersson - 26 april 2013 23:59

Då har det gått en vecka i de små valparnas liv! Vi har tagit samt lagt upp nya bilder på dem, titta och njut.......Det gör vi! Jag tror de får en enastående lång, fyllig päls och de har ett underbart, svart pigment!! Vi har vägt var dag och den "lilla" trion ökar stadigt i vikt, skönt!! 

Bosse har slutat lite tidigare idag och vi har hjälpts åt att komma i fatt med hemmasysslorna. Det är mycket som blir försakat när man har smått hemma och jag kan inte förutan undra över HUR sjutton jag klarade hemmet flytande när barnen var små???? Jag får väl skylla på åldern;))  

Jag har också fått rätt på det där programmet som jag använder till bildvisning på hemsidan! Underbart när tekniken vill samarbeta! Dock har jag lite bekymmer över min älskade MAC......I mellanåt tar det sju svåra år innan han/hon reagerar....Men vem vet? Det är kanske effektivt för man hinner ju både köra en maskin tvätt eller ta fram dammsugaren under tiden som den stackaren tänker........

Nej, när jag har tid, en vacker höst eller vinterdag då får jag nog göra en rensning och lägga alla bilder i mappar på en extern hårddisk. Men den tiden, den sorgen;)


Hoppas att ni får en trevlig helg!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards