Alla inlägg den 25 april 2013

Av Carina Andersson - 25 april 2013 21:08

För det första vill jag nämna, vilket jag tycker är superskoj, att antalet besökare både till hemsidan samt Bloggen ökar frekvent!!! Väldigt många är flitiga med att kommentera, vilket absolut inte är ett krav;) utan bara en bonus för mig!

Jag kan, faktiskt, nöja mig med att så många följer min Blogg!! Tack, alla!


I natt har valparna sovit mer! Blev förvånad när jag vaknade då det redan var ljust! Innan jag somnar ligger jag bara och tittar på dem! Jag älskar att höra deras "grymtande" och "snuffande" och ibland drömmer dem nog att dem äter för då kommer lilla tungan ut, i ett smaskande;) 

Den gröne hanen har så smått börjat använda sina bakben vid förflyttning. Alla besitter, trots att det egentligen inte behövs, en förmåga att trängas vid matkön! Trots sin ringa ålder kan de minsann visa sitt missnöje om de känner sig förfördelade;) 


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards