Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

LÅNG KOM IGÅNG STRÄCKA

Av Carina Andersson - 26 februari 2013 22:26

Himla tur att man inte är en bil med den reaktionsökningen jag haft idag, i sådant fall hade man befunnit sig på skroten;) I morse blev jag väckt av alla övriga i familjen som skulle upp och iväg så det var bara att pallra sig upp och släppa ut Wilma o Bettan. Väl inne igen var jag och tjejerna rörande överens om sängen kallade, så vi fick ett par timmar tillgodo i den varma, sköna sängen;))
Därefter fick vi göra lite nytta och småpysslade lite allmänt. Jag har haft lite halsont och känt mig lite halvdan så på eftermiddagen kurade jag ihop mig i soffan med en filt och tittade på TV. Jag brukar inte titta så värst mycket på TV, då tiden oftast inte räcker till men är man långledig, får man faktiskt passa på;) Jag uppskattar TV 8 olika program som En plats på landet, En plats i solen samt Property Ladder.
När mellansonen kom hem tyckte han att jag kunde hänga med honom på en powerwalk runda i skogen, här hemma omkring vilket var väldigt skönt och uppiggande! Både Wilma och Betty var fint tvåfärgade...........vita upptill och från magen och ner, näst intill svarta:) Resultatet av att inlandsisen försvinner och leran under kommer fram........
På kvällen åkte vi till stallet och jag red.
Jag har planer på att uppdatera hemsidan med ny layout och helst av allt vill jag ändra helt på den, då jag vill ha ett helt nytt utseende på den.

Carina

 
 
Ingen bild

Jenny

27 februari 2013 00:01

Hej Carina!

Tråkigt när det töar och vovvarna blir så skitiga! Skönt att den förädiska isen försvinner i alla fall.....

Hemsidan är fin som den är!

Ha det bra!
Jenny

Carina Andersson

27 februari 2013 07:14

Hej Jenny!

Jag är mer än villig att hålla med dig om isen;( Det där med leran är ju också övergående men inte så praktiskt att få in all skit;(
Tack för att du gillar hemsidan men det blir nog någon snar ändring........Bosse är så himla glad och nöjd över att jag håller på med hemsidan och fixar och donar för tidigare om åren (då man inte höllt på med en massa vovvar, häst och datorer) så möblerade jag friskt om, VARJE gång jag städade;))
Jag kan berätta........det blev en jäkla massa ommöbleringar;))

Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards