Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

HEMSIDAN HAR NYTT UTSEENDE

Av Carina Andersson - 28 februari 2013 23:28

Nya vårfärger, ny banner och länk till Flash's hemsida!
Kommentera eller skriv i gästboken så blir vi glada;)

Carina

 
 
Ingen bild

Jenny

1 mars 2013 14:30

Hej Carina!

Vårfint på hemsidan! Jättefint och du är flitig med att blogga!!!

Tycker du kan vänta att berätta om ultraljudet :)

Ha det bra!
Jenny

Carina Andersson

1 mars 2013 15:24

Hej Jenny!

Ja, jag tyckte att det var så dystert med det svarta så nu säger vi Välkommen VÅR!!! Tack för att du uppskattar både hemsida samt bloggande. Ibland kan jag tycka att det kanske inte är så speciella saker som hänt och när det bara blir det där vardagliga och det är ju inte så speciellt roligt att läsa om......Men då kan man ju faktiskt låta bli och hoppas på bättre inlägg;))
Jaså, du tycker vi ska vänta med att berätta;;)) Får väl se vad dem andra säger. Själv tycker jag att det är olidligt......denna väntan och ovisshet....Hoppas så!!!!

Carina

 
Ingen bild

Andreas och Jonna

1 mars 2013 21:09

Hej Carina!
Måste nog hålla med Jenny om ultraljudet, tycker oxå att du ska vänta. Kan hålla med dig oxå Carina om att ovissheten kan vara olidlig men får man veta ett datum så kan man ju inte koppla av det på samma sätt.
Det är ju roligt att bli överaskad oxå om det är ett positivt besked. Det slutgiltiga beslutet är ju ändå ditt Carina.
Du får fundera på det och ni får ha det så bra under tiden.
Ha det gott!
Andreas och Jonna

Carina Andersson

1 mars 2013 23:21

Hej kära ni!

Ok, ni får väl vara ovetande:)) Det är väldigt jobbigt att inte veta! Vi går här hemma, om än tidigt, och försöker hitta något tecken på att hon skulle vara dräktig. Ena stunden tror man sig veta medan nästan så är man tillbaka i ovisshet;( Det skulle definitivt finnas graviditets test för hundar, kissa på en sticka och thats is:)) Jag får nästan en känsla bakåt i tiden, närmare för snart 27 år sedan, då jag väntade vår äldsta barn;))
Ni har förresten inte lust att hänga med på utställning på söndag? Ni kan ringa mig i så fall!
Ha det så gott!
Carina

 
Ingen bild

Emily Olsson

2 mars 2013 23:30

Hej Carina

Är imponerad av din nya hemsida och verkligen kul att läsa din blogg.
Ännu mer spännande med ultraljudet! :) Kan tänka mig att de är jobbigt att gå och vänta!
Ska ni ställa ut hundarna imorgon? :) önskar dig en trevlig kväll!
Med vänlig hälsning, Emily

Carina Andersson

3 mars 2013 18:36

Hej Emily!

Åh, tack för fina komplimanger och kul att du gillar Bloggen;)) Ja, ultraljudet är onekligen spännande!! Sååååå spännande! Sen tror jag säkert att man se andra tecken på dräktighet, tidigare men det kan vara svårare på en första gångs tik....
Jag var i Hässleholm på valputställningen idag men endast som åskådare då vår dotter ställde sina dalmatiner! Skönt på ett sätt att bara sitta vid "ringside" men inte mindre nervöst;))
Hoppas att allt är bra med er och vi önskar även er, en trevlig avslutning på denna underbara vårsols dag!!
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards