Direktlänk till inlägg 2 april 2013

EN BRA FRIDAG

Av Carina Andersson - 2 april 2013 22:43

Jag har lite problem att ställa om MIN rytm efter sommartiden. Det bär emot att gå och lägga sig och jag sover dåligt och när klockan ringer är man rätt slut.....
Kanske ålder i kombination med omställning men det ska väl rätta till sig;)
Jag har passat på att göra en del ärenden idag och jag har köpt en bra våg, till att väga valparna på! Jag har också köpt märkningshalsband till de små;) Vilket innebär att jag ratade mina egna hemmastickade halsband;) Vid varje sak man köper eller förbereder till valparna och deras födsel blir man påmind om, att det, trots allt, inte är så långt kvar! Pirrigt, spännande men så otroligt roligt! Nu sover Wilma i valplådan på nätterna men Betty tycker också att den är skön att ligga i;)


Jag har också köpt ett nytt täcke till Amy idag och nu måste jag hitta någon som kan tvätta samt laga alla våra andra täcken, så att hon kan vara "klädd" till hösten igen;)


Carina

 
 
Ingen bild

Andreas och Jonna

4 april 2013 19:14

Hej Carina!
Det var ett tag sedan jag var inne i kikade i bloggen. Det är inte klokt vad tiden går fort, tycker inte det är länge sedan ni var iväg på äventyr i Holland. Tankarna vandrar nästan varje dag åt ert håll, man kan ju inte låta bli att undra hur det går och hur hon mår. Är dock helt övertygad om att Wilma blir väl omhändertagen. Det är lika spännande varje gång man tänker på vad som är på gång. Det låter som om ni har fixat en bekväm valplåda iaf eftersom även Bettan tar den i besittning. Hoppas ni alla har det bra och vi kommer fortsätta tänka på er.
Hälsningar från oss på åsen.

Carina Andersson

4 april 2013 21:15

Hej Andreas o Jonna!

Tack så jättemycket för er kommentar! Jag började nästan tro att det var något strul med Bloggens kommentar fält, då ingen svarat på mina inlägg. Så er kommentar kom ju väldigt lägligt för nu vet jag ju, att det fungerar;)
Ja, tiden rusar iväg! Fast det vill vi ju, att det ska göra nu, eller hur?? Jag tänker även på er, ska ni veta! Wilma blir väldans ompysslad och vi nospussar och klappar stora magen;)
Hoppas att allt är bra med er!
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards